Sunday, April 12, 2020

آهنگ های پرطرفدار جدید

آهنگ های پرطرفدار جدید

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید بصورت یکجا با کیفیت اورجینال
آهنگ های پرطرفدار جدید
.
.
آهنگ مرتضی اشرفی دلبر جذاب

Download

عشق دردونمو دلبر جذاب من کی فکرشم میکرد بشی رفیق فاب من
دل من بیچاره یه تب شدید داره واسه ی تو بیماره

آهنگ سامان جلیلی دنبال من نگرد

Download

از چی بگم برات منم یه کوه درد واسم چیزی نموند شدم یه دوره گرد
دنبال من نگرد دنبال من نگرد …

آهنگ شهاب مظفری دل خون

Download

هوا هر دفعه که بارون بشه جای خالیتو هی به رخ میکشه دلم میشکنه میگم حقشه
یکم بوی عطر برام کافیه که دیوونه شم باز بپرسم کیه خرابت شدن واسم عادیه

آهنگ علی یاسینی دورترین نزدیک

Download

من تنگه دلم اما میدونم که تو نه فراموشت میکنم این دفعه قول دادم به خودم
فراموش میکنم اگه ازم بر بیاد اگه عکسای تو به حرف بیاد اگه وسط تابستون برف بیاد

No comments:

Post a Comment